Apua! En saanut sähköpostia.

Ei hätää, sähköposteilla on tapana eksyä väärään paikkaan. Tässä muutama keino asian ratkaisemiseksi:

  1. Tarkistathan ensin roskapostilaatikon, ettei sähköposti ole eksynyt sinne.
  2. Googlen Gmail ohjelmassa viesti on voinut myös mennä tarjoukset-osioon.
  3. Jos olet kirjautunut käyttäjä, voi myös varmistaa että sähköpostien lähetys on omalla käyttäjätililläsi sallittu.
    • Voit tehdä sen profiilisi asetukset-sivulta.
  4. Voit lisätä alla olevat sähköpostiosoitteet luotettavien osoitteiden joukkoon sähköpostiohjelmassasi.
    • Lähetämme sähköpostia seuraavista osoitteesta 
    • Näin varmistat että saat kaikki kursseihin ja webinaareihin liittyvät ilmoitukset ja muistutukset.

Voit kokeilla alla olevan napin avulla sähköpostin lähetystä. Jos näistä toimista huolimatta et saa sähköposteja niin olethan yhteydessä [email protected] (mainitsethan että kokeilit jo kaikkia näitä toimenpiteitä 😊)

Lisähuomio iCloud sähköpostiosoitteista

On tullut tietoomme että sähköpostimme eivät tule kaikissa tapauksissa perille iCloud sähköposteihin. Suosittelemme käyttämään jotain muuta sähköpostiosoitetta jos mahdollista.

Kokeile sähköpostin lähetystä

En saanut käyttäjätunnusta sähköpostitse kurssin ostamisen jälkeen

Tähän voi olla muutama syy:

  • Sähköposti on mennyt roskapostien joukkoon. 
  • Olet jo rekisteröitynyt käyttäjä ja olet saanut tunnukset aikaisemmin, esim. ilmoittautuessasi ilmaiselle kurssille.
    • Voit etsiä sitä otsikolla "Inhimillinen itsetuntemus käyttäjätilisi"
  • Joillain yrityssähköposteilla on tarkat suodattimet joista järjestelmän lähettämät viestit eivät mene läpi. 
    • Suosittelemme käyttämään henkilökohtaista sähköpostiosoitetta.  Jos haluatte vaihtaa sähköpostiosoitetta niin olkaa yhteydessä [email protected]

Jos edellämainitut keinot eivät toimi niin voitte aina käydä palauttamassa salasanan tämän linkin kautta.

Jos sekään ei toimi niin laita meille viestiä niin tutkitaan asiaa: [email protected]