Online työpaja aikuisesta rakkaudesta

Lyhytterapeutin markkinointi

inhimillisesti

Maksuton webinaari keskiviikkona 3.12.2025 klo 18-19

Tervetuloa mukaan maksuttomalle webinaarille kuulemaan lisää siitä miten lyhytterapeutti voi markkinoida palveluitaan inhimillisellä ja maanläheisellä tavalla.

Maksuton webinaari pidetään Zoomissa 3.12.2025 klo 18-19.

Webinaarille mahtuu 100 ensimmäistä ilmoittautujaa!

Jos et pääse paikan päälle, tulee ilmoittatuneille webinaarista tallenne, joka on katsottavissa 2 viikon ajan.

Varaa paikkasi tästä!

Saat ilmoittautumisesi jälkeen paluupostina heti Zoom-linkin luennolle.

Sanat brändi, markkinointi ja tuotteistaminen voivat kuulostaa heprealta, ja ehkä vaikea selkoisiltakin. Tarvitseeko lyhytterapeutti sitten näitä taitoja?

Luultavasti kyllä,

mikäli haluaa tehdä työstä myös kannattavaa liiketoimintaa. Kannattava liiketoiminta sisällyttää tietysti sen, että SINÄ itse voit työssäsi hyvin, saat toimia omilla vahvuusalueillasi, omana itsenäsi vaikka tietysi ammattiroolista käsin. 

Markkinoinnin, brändäyksen ja tuotteistamisen

tarkoitus ei tietenkään ole tehdä ”mahdollisimman paljon rahaa” - vaan se on enemmänkin pitkäkestoisen pohjan luomista - niin liiketoiminnalle kuin sinun omalle hyvinvoinnillesi.

Maksuton webinaari Zoomissa 3.12.2025 klo 18-19

• Kouluttajana Eevi Vuoristo

• Webinaarille mahtuu 100 osallistujaa.

• Jos et pääse paikan päälle, tulee ilmoittatuneille webinaarin tallenne, joka on katsottavissa 2 viikon ajan.

Varaa paikkasi tästä!

Saat ilmoittautumisesi jälkeen paluupostina heti Zoom-linkin luennolle.

Huomaa myös!

Lyhytterapeutin markkinointi, brändi ja tuotteistaminen -koulutus alkaa tammikuussa 2025!

Lue lisää TÄÄLTÄ

Kouluttajasi Eevi Vuoristo

✲ Lähihoitaja
✲ Siria sertifioiutu ratkaisukeskeinen lyhytterapeutti
✲ Pariterapeutti

Eevi on toiminut yrittäjänä yli 15 vuoden ajan. Eevi ajatteli aiemmin, ettei ole ollenkaan luonteva markkinoimaan, pelkäsi tuputusta ja mietti, että voiko terapiaa edes ”myydä”.  

Eevi on etsinyt oman ja itselleen luontevan tavan olla näkyvillä terapeuttina sekä myydä palveluitaan.

Eevi ei ole noudattanut mitään täydellisiä markkinoinnin oppikirjoja, vaan etsinyt tavat, jotka sopivat hänen persoonalleen ja arvoilleen, ja jotka ovat pitkäkestoisesti mahdollisia toteuttaa.